Xasan Dhuxul laabsaalax
|Fiiro gaar ah: Maqaalkan wuxuu ku qoran yahay luuqad qalaad. Fadlan turjum bogan.|
|Xasan Dhuxul Laabsalah|
حسن طهل لابسالح
Xasan Saleebaan Maxamed|
|Shaqo||gabayaa, halabuur, laxanyahan|
|Heerka Aqoon||University of KwaZulu-Natal|
|Waxka qora||wadaniyad, jacayl, kalsooni, dhiirigelin|
|Sameeyay||Gole Ka Baan, Hankaagu Hadhaafo Reer Hebel, Dhaxdin, Intaan Ushub Dhiig Lahaa, Aduunyo|
|Abaalmarin||Abwaanka Sanadka 2013, 2016|
|Xaaska||Yazmin Mohamed Warsame|
Biography[Wax ka bedel | wax ka bedel xogta]
Labsalah was born in Gebiley, situated in the former British Somaliland protectorate. He hails from the Isaaq tribe. His family was poor and consisted of three boys. In 1994, at the age of twelve, he went to live with an uncle in the Awdal region city of Borama. There, For his elementary studies, he attended primary school in Borama where he received the nickname "Laabsaalax", a pseudonym by which he is now popularly known.
Career[Wax ka bedel | wax ka bedel xogta]
In 2011 Labsalah came back to Hargeisa and founded group of artists called Xidigaha Geeska (Horn Stars Band).
he was serving as serving chairman  of this band in the period between 2011 and early 2016. Since that he wrote almost 150 songs with different subjects like RomanceTemplate:Dn, Tribalism, Patriotism, Social activity and so on. In Somalia these songs is used for education and entertainment 
Awards[Wax ka bedel | wax ka bedel xogta]
Works[Wax ka bedel | wax ka bedel xogta]
- Qaran Ubaaq
- Hankaagu Hadhaafo Reer Hebel
- Intaan Ushub Dhiig Lahaa
- Aabahaa Cadweeyaan
- Gole Ka Baan
- Qalbi Guba
- Xamdi naq
- Qaylo dhaan
- Tahriibku xal maaha
References[Wax ka bedel | wax ka bedel xogta]
- Itaqile, Abdirizak. "Xidigaha Geeska", Somaliland Monitor, Hargeisa, October 6, 2016 .
- VOA. to educate and entertain Somali-speaking society, voa, Hargeisa, 25, Jan 2014 .
- Deeyoo, Mohamed. "Abwaanka Sanadka", Deeyoo, Hargeisa, 03 March 2013. .
- News, Qodaal. "Abwaanka Sanadka", , Hargeisa, 21 December 2015. .
- Abdisalan.Qaran Ubaaq, Hawraar Media Production, Hargeisa, 29 August 2015. .
- Abokor, Dino. Hankaagu Hadhaafo Reer Hebel, Hawraar Media Production, Hargeisa, 26 December 2014. .
- Music, Somaliland. Qalbi, Somaliland Music, Hargeisa, 29 December 2013. .